Kategória Fogyókúra-Diéta

Diétázni csakis okosan érdemes!

Fogyókúra-Diéta  No comments

diéta

Lapos has. E két szó sokak fantáziáját mozgatja meg, ám a kívánt alak elérése nehezebb, mint gondolnánk. A szomorú igazság az, hogy igazán drasztikus életmódváltás kell ahhoz, hogy valóban lapos, izmos tónusokat tudhassunk a magunkénak, de a feladat korántsem ördöngös. Így, hogy már nyakunkon a nyár, sokan gondolhatják elkeseredve, hogy most már késő, oda minden, ha eddig nem sikerült elérni az álomalakot, nem marad más hátra, csak a has tájék takargatása-, ami a nagy hőségben kifejezetten kényelmetlen és szükségtelen is. Szerencsére van megoldás, létezik ugyanis néhány étel és ital, amelyek kiiktatásával a sokat adhatunk le derék tájt.

A képzeletbeli lista első helyezettje kétségtelenül az alkohol. Bizony, jól olvasta, ezentúl, ha valóban érzi magában az elhivatottságot, kénytelen lesz a hétvégi partik során elutasítani a fincsi alkoholos italokat, különösen a sört. A búcsú, bár fájdalmas, roppant eredményes akár már rövidtávon. A szóban forgó lista dobogósa a sajt is. A tejtermékek családjába tartozó finomság sokak kedvence, de sajnos le kell mondanunk róla, ha szégyenérzet nélkül kívánunk megjelenni a strandon. A telített zsíroktól terhes kalóriabomba az étrendünkből való kiiktatásával csak nyerhetünk! A sajttól csak egy nyúlfarknyira van lemaradva a veszélyes ételek listáján a só. Bizony, a jó öreg konyhasóról beszélünk, ami, bár megbolondítja a legunalmasabb ételt is, megköti a vizet, negatívan hat az anyagcserére, így a súlytöbblet leolvasztását is akadályozza.

Olvasd Tovább

Túlsúllyal küzdő tinik- vége a rémálomnak

Fogyókúra-Diéta  No comments

fogyókúrás tippek

Nincs is annál kellemetlenebb az egész világon, mint amikor a suliban kipécézik az embert- legalábbis akkor, amikor ezt a roppant negatív élményt megéljük, garantáltan úgy vélekedünk, ennél már soha nem lesz rosszabb az életben. Tegyük a szívünkre a kezünket, és valljunk színt: bizonyára mindnyájunknak volt olyan élményben része a középiskola évei alatt, amelynek során gúnyolódásban volt része a diáktársaitól.

Az igazság az, hogy a gyerekek, főleg a serdülőkorúak abszolút nincsenek „kibékülve” magukkal, bizonytalanok, rettegnek maguktól, a változásoktól, amelyek a tinikort jellemzik- és azt a fajta kiegyensúlyozatlanságot és ingadozó kedélyállapotot úgy élik meg, hogy a hasonszőrű, ugyanolyan problémákkal küszködő társaikat szapulják. Nem fair, az már szent, de mégis általános jelenség. Főleg azok vannak a gúnyolódás kereszttüzében, akik súlytöbblettől szenvednek. Mit tehet egy tini, akinek fogyókúráznia kell? Lehet-e egyáltalán ebben a változó, szélsőséges viszonyoktól vészterhes korban fogyókúrába kezdeni? A válasz igen-, de csak okosan! Szülőként a mi feladatunk, hogy helyes életmódra neveljük a gyerekeket- mi vagyunk azok, akik kikövezik azt az utat, azt az irányvonalat, amit érdemes követni.

Olvasd Tovább

Protein turmix vásárlása online

Fogyókúra-Diéta  No comments

Ha már többféle diétás és fogyókúrás programot végigpróbált, de az eredmény nem maradt meg hosszútávon, akkor érdemes váltania. Olyan alakformáló programot érdemes alkalmaznia, ahol a rendszeres, változatos étkezés mellé, kell még protein turmix is természetes összetevőkből.

Olvasd Tovább

Laktózmentes élelmiszerek a változatos étkezésért

Fogyókúra-Diéta  No comments

Az anyagcsere betegségek közül a laktózérzékenység, vagy más néven laktózintolerancia a legelterjedtebb. Egyes országokban akár a felnőtt lakosság 90%-át is érintheti. A laktózmentes élelmiszerek fogyasztása nagyszerű lehetőséget biztosít számukra is, hogy ne kelljen lemondaniuk kedvenc ételeikről.

A laktóz egy cukor, amely a tejben és tejtermékekben található. Ezt a cukrot a szervezet nem képes lebontani a laktózérzékenységben szenvedőknél. Ezért különböző kellemetlen tünetet okoz, ha ilyen ételeket fogyasztanak.

Olvasd Tovább

A hatékony diéta feltételei

Fogyókúra-Diéta  No comments

Sokat gondolkodtunk már azon, hogy ideje lenne egy kicsit leadni a feleslegekből, de nem sikerült elhatározni magunkat? Nos, a hatékony diéta elszántságot és akaraterőt igényel, az eredmények azonban megérik a fáradozásokat. A diéta általában minden ember szemében kínszenvedésként jelenik, meg és sokan úgy tartják, hogy garantáltan éhezni fognak, ami egyáltalán nem igaz. A diétának nem feltétlenül kell erről szólnia.

Az első lépés általában az étrend megváltoztatása. A szénhidrát és zsírszegény ételek behozatala étrendünkbe és a régi zsíros ételek fogyasztásának csökkentése. Először nem is kell feltétlenül kevesebbet ennünk, csak elég, ha más, de egészségesebb ételeket fogyasztunk.

Olvasd Tovább